Saturday, January 1, 2011

Goodbye 2010 Welcome 2011

Assalamualaikum..

SELAMAT TAHUN BARU semua!!!!! semuga tahun baru ni memberi sinaran baru, semuga 2011 bermula dengan penuh keberkatan dari Allah, kebahagiaan dan dimurahkan rezeki.

aku tak tau napa aku tak leh tido mlm ni. baru je sat ni meriah dengar bunga api dan suara org bersorak. selalu waktu ni aku dah lena ke mana dah, tp mlm ni susah pulak nak tido, walhal siang tadi aku keje.

company aku cuti, tapi aku terpaksa masuk opis gak, sian DH and anak2. SRL tak siap lagi. tapi tadi dah siap dah, cuma tinggal checking je esok (hah? esok? ye aku akan keje lagi esok). nat buat camne kan, clearing hari rabu, tp isnin dan selasa aku cuti. kejap je dah nak bukak sekolah balik.

ok la aku nak cuba tido la. night!

SELAMAT TAHUN BARU 2011!!!!

No comments:

Post a Comment