Wednesday, January 5, 2011

sungguh busy hari ini

setelah cuti 2 hari, aku start semula bekerja. bermula keadaan pagi yg rushing sebab bbudak pun dah ,ula sekolah kan. dr susut positif, bagus gak, bagi aku cergas sikit, tapi masa weekend mmg lepak abis la, sbb tu weekend DH ngan aku lebih suka duk rumah je. eh ye ke aku suka duk rumah. aku actually suka je berjalan, tapi sejak jadi bini DH, so terikut la jugak, dah DH tak suka berjalan sgt. sokmo penat, nyampah :)

ni aku curi mengupdate blog, sementara pages aku tu sedang dicheck. actually aku pun tgh busy gak check balik composed page against the Amendment Act tu. takut aku tertinggal any provision yg patut di pickup.

aku berdoa agar takda la apa2 yang tertinggal. lps ni ngak ngadap SRLP, aduhhh penat, disampang still buat WSRL, WMRL, MEL lagi.

Busy, busy, busy (sempat gak aku ber"muka buku" jap heheehhe)

ok la nak sambung buat checking. ermm mlm ni nak mkn ape ek? alahai tak dpt balik awal nak jemput bbudak tu dari sekolah. kekadang tu cam seronok je dai full time mother ek. mmg masa ngan anak2 dan suami kan. insya Allah, satu hari nanti, buat masa ni ade komitmen besar lagi.

No comments:

Post a Comment