Wednesday, January 19, 2011

panic sekejap...

pagi tadi aku agak kelam kabut sikit walaupun aku gerak dari rumah awal dr hari sebelum2 nya.
cam biasa, setelkan bbudak (dgn pertolongan DH juga. DH banyak membantu, byk sgt), aku cium2 suma orang, terus aku pecut kete. ingat sampai awal arini sbb mmg banyak keje ni. smlm dah aku balik awal agak sharp juga la.
sampai je kat cyber, lepas parking bagai, kunci etc, aku turun, cam biasa aku akan tukar dari sandal biasa ke sandal pi keje. tup tup, aku baru perasan, aku lupa tadi nak masukkan sandal keje dlm kete. dushhh, camna la leh lupa. sib baik aku pakai baju kurung, so leh la aku meleretkan kain hihihi and sib baik juga sandal biasa dlm kete tu takla macm selipar jepun, tapi fesyen mmg out la. ye la sandal murah, pasar mlm RM 10. :)
naya betul. smlm aku pakai jeans dan kasut, pagi td kuarkan kasut lupa nak masukkan sandal. amik. opis aku ni mmg dress code sgt best. hari2 nak pakai jeans pun boleh, cuma aku selang seli la ngan baju kurung, abih baju kurung byk tu, bil anak pakai kan.
apa2 hal esok company aku tak cuti. nak amik cuti, tgh byk keje. so DH ngan anak2 je la kat rumah :(

No comments:

Post a Comment