Wednesday, January 19, 2011

PRS

Abang N semalam masa aku fetch dari taska tu, die ade bagitau, cikgu select die jadi wakil PRS. wah tak sangka aku si abang leh jadi PRS. ye la, die dah la pendiam, pemalu lak tu.

dari setiap kelas, cikgu akan pilih dua orang setiap kelas, so sorang lagi, budak pompuan. aku tanya la, napa cikgu pilih dia, dia kata sebab die setiap hari kemas je. hahahahha. kemas, mmg la dah pak mak nya jaga sume tu. Thanks to DH yg rajin basuh kasut sekolah bbudak tu hari2 dan juga gosok baju hari2. hehehehe. nampak sgt mak diorg tak buat keje sangat.

aku gembira, at least abang ada involve on something. i do really hope dia dpt jadi librarian, tp pun alhamdulillah. bukan apa, aku nak die develop social skill and self confidence level. so smlm, bersemangat die membuat latihan mathsnya.

tak lupa si adik, aku kene puji2 dia juga, sbb si kenit tu pandai kecik hati kalau ade asik abang je. adik...adik. rajin die semalam, tolong simpang barang yg aku beli balik utk di masak. siap nak tolong cuci pinggan.hehehehe.

No comments:

Post a Comment