Monday, January 17, 2011

akhirnya... dapat juga


Wah, suka betul aku semalam, DH balik dari karate bawa bende yg aku idam2 kan selama ni. Bukan ape sangat pun, bende murah, just that I’ve been delaying in getting one.

Aku kirim kat kakak aku, kak idah, from her friend, bought for me from Cosway. Actually I used to be Cosway member, tapi dah expired and I tak renew lagi (delay lagi). Anak kak idah pun join karate kat rawang tu, so aku suh kak idah pass kan kat DH.

Suka aku. Nak tau ape bende nye? Ni dia….

-
-
-
-
-

masih dalam plastic bag, nampak tak cosway tu :)


tarrrraaaa..... aku baca byk good review pasal the one from cosway, so leh aku cuba kan. harga cuma RM45, with 2 RP. kalau guna RC, byk sikit. camne nak dpt RP / RC, kene jadi ahli and beli barang kat Cosway, baru leh earn RP (Redeem point) or RC (Redeem coupon)


Lepas ni takda alas an la aku nak tangguh2 aku nye experiment mencuba resepi baru. Tapi aku kan mmg ade penyakit bertangguh, errmmm camne nak atasi ek. and benda ni masih dalam kotak kat rumah hihihi

Sebelum ni bila aku nak cuba sesuatu resepi, tgk, Cuma kena sukat, so, terbantut la. Tapi kan actually yg guna sukatan cawan pun aku tangguh je nak buat hahahhahahahha

Okay, wish me luck…

p.s. projek manik pun lama dah terbengkalai…..



No comments:

Post a Comment