Thursday, December 23, 2010

Kembali bersiaran

Assalamualaikum,

wahh lama giler aku tak letak entry baru, cerita ceriti nya banyak cuma, aku rasa mmg sejak azali aku ni malas nak menulis hehehehe.

selalu je aku blog walking kat blog org lain, tp blog aku terabai. Aku suka "menyinggah" blog2 orang ye la, byk ilmu gak aku dapat, ilmu memasak, ilmu kerenah anak2, cerita2 am.

sejak last update aku tu actually byk je bende nak cerita, aku masih ade "hutang" nak letak kat blog aku ni pasal majlis penyampaian hadiah abg dan adik (apppaa raaa, dah nak start sekolah balik dah hahhahahahha), percutian kitaorg sekeluarga ke Terengganu, kisah sedih berlaku kat Terengganu (bkn pasal aku, tp budak lemas, sedih sgt), kisah anak2 aku bersunat, kisah tgk wayang, aduuh byk bende nak letak kat sini. yela, in future leh aku dan anak2 imbas balik hal diorg kecik2 kan. camna la aku nak dapat rajin cam blogger lain. seronok je aku baca blog diorg.

aku mmg nak letak link2 blog yang wajib aku baca tapi akku kan tak pandai lagi hal2 layout blog ni, bila la nak pandai, kena cari guru. buku beli dah, baca tak sempat (alasaaaannnn :D )

meh aku letak gak la kat sini, blog2 yg aku baca wajib

(1) blog ana suzana
(2) green apple
(3) zalia
(4) rima rashidi
(5) lemongrass

ni antara blog2 yg menceriakan pagi aku, ade banyak lagi dlm list aku . hihihi kau bayangkan betapa aku suka membaca ahakkss. kalau ade yg nak tolong ajar aku create link blog lain, amat la dihargai. hihihi

oh, aku juga ade cite pasal tempahan kek, sungguh tak sangka, ni tadi kawan tu call nak repeat order, aku berdebar je, masa die msg kat gtalk, kot2 la nak komplen, sbb aku berdebar2 gila masa anta kek tu kat rumah die.

alamak, budak procurement baru call kata buku yg aku baru setelkan tu dah comeback from printer utk check. aduhh bosannn, baru nak merewang2. baru nak selak2 gambar kat dlm simpanan aku ni

adios, harap2 la aku rajin nak tulis next entry. tapi mestikan sbb byk cerita tertunda

No comments:

Post a Comment