Tuesday, December 7, 2010

SALAM MAAL HIJRAH

Assalamualaikum,

Salam Maal HIjrah buat semua umat Islam tak kira dimana berada. semuga di tahun baru ni kita akan berazam untuk memperbaiki diri, ibadah dan juga hubungan sesama manusia.
Semuga kita sentiasa menuju kerah kebaikan, kesejahteraan dan kebaikan dunia akhirat.

arini takde aktiviti apa2 sangat, masak pun yg paling senang. buatkan bebudak tu sup tulang, goreng ayam sikit (cuba2 mkn ayam sikit) dan terung sambal. simple sbbnya aku tak sihat arini. dah la semlm bbudak demam, arini lak badan aku rasa sgt semacam, sejuk je.

tapi sempat lagi aku tanam2 keledek ngan tabur benih sayur kat vege patch, tak sabar nak tgk die tumbuh :D

La ni DH n kids tgh tengok bola kat TV1, Malaysia vs Laos, setakat ni 1-1 abg skrg ni minat sgt tgk bola, aku, malas nak join, so blog walking je la aku.

okay, selamat malam semua!

No comments:

Post a Comment