Saturday, December 4, 2010

tetamu dari Penang

Abang chik dan keluarga dari Penang datang tadi. Abg chik ni abg aku kedua, tp anak no. 4 dlm family. duk Penang, mmg dr bujang dah keje kat Penang.

so mmg macam lipas kudung aku masak tengahari tadi. pagi tadi gak bawak bbudak ni gi clinic, bukak clamp tu. aaahhhh, lega, tapi still kena jaga bbtul dan pantang makan, sampai anu tu betul2 kering dan baik. leceh jugak clamp ni ek.

okay, pasal abng chik tu, la ni diorg baru je keluar jalan2 gi kl. die dtg ngan mak pak mertua dan ipar die. ye la, sekali sekala dtg sini, jalan2 la kan. kalau belah family aku, bukan jenis yg berjalan sgt, diorg suka je melepak sampai borak2. tapi kalau anak2 aku sihat mau gak aku ikut sekali, aku mmg suka berjalan, cuma DH je kureng sikit. tapi rasa bersalah jugak tak dpt ikut abg chik n rombongannye. harap2 die tak sesat. mlm nnt diorg plan nak gi I-city. mmg energetic betul diorg ni hehehhehe

bagus gak diorg gi jenjalan gak, dpt la aku sapau2 rumah, kemas2 balik. kang malam, diorg balik, selesa sikit. abg chik ada 6 org anak, so paham2 je la, sepah tu biasa la kan, bebudak.

aku masak yg paling senang, kari ayam, sambal sotong, goreng pak choy ngan goreng ikan dan goreng ayam. mmg kelam kelibut la. sib baik masa diorg sampai aku dah siap2 kasi makan anak2 aku, kalau tak, tak terlayan anak2 aku. sian plak :D

okay, anak2 aku dah lapar balik, ye la tadi makan awal. adios...

No comments:

Post a Comment