Saturday, November 27, 2010

SYUKUR...dah selesai

Salam,
Alhamdulillah, selesai jugak akhir, setelah berhari2 aku berdebar2. apa yang dah selesai? dah khatankan abang dan adik. syukurnya pada Mu ya Allah.


sekarang bebudak ni aku bentang tilam sorang satu, lepak depan tv, letak bantal bbanyak. abang dah tidur dah, adik masih setia tengaok tv. dah selesai aku bagi makan roti = air milo, makan ubat, dan sekarang aku tengah masak bubur nasi daging. diorg breakfast tadi mmg dah mkn banyak, tu masih kenyang. so sempat la aku buat bubur skrg, kalau tak, mmg sian lapa anak2 aku.


kami gi klinik around 9am, sampai asna amik nombor, ramai dah kat klinik. abg dan adik mmula segan nak turun dari kereta, ye la kau, pakai kain pelikat siap2 dari rumah. hahahhaha tau malu


bila die tengok ade budak 2 beradik gak dah siap, baru nak turun. sampai, nurse (nurse ke ek, ermmm, assistant kot) bagi makan ubat dulu, pastu tunggu giliran la. aku dan DH, mmg ajak berborak la, baca paper la, segmen kereta, bola la. berkepuk2 kata2 semangat aku turun kan hahahaha


sampai giliran, around 10 la, tgk2 adik dulu, tekejut aku, sbb ingat abg dulu. dah si adik terus tersengih2 pi masuk bilik, dgn tak sempat aku nak peluk cium manja aku tu :D


pastu abg lak, mmg nangis la dua2 ni, aku kat luar tu, tuhan je yg tau hati aku. hanya doa dan zikir je la. apa2 dah selamat dah. cuma nak kena jaga betul2, harap cepat sembuh. tak sanggup aku nak tgk anak2 aku sakit. tapi aku suka jaga mereka, rasarapat sgt lagi, ye la, hari biasa dah sibuk gi balik keje, masa ngan diorg sgt minimum.


Moga anak2 ibu cepat sembuh ye...


opppss, nak tgk bubur atas dapur tu, tu dah naik bau lada hitam n halia yg aku letak. aku lak yg tak sabau nak makan hehehe

No comments:

Post a Comment