Monday, July 18, 2011

Kembali bersiaran

Assalamualaikum,

Aduh, lama betul aku senyap sunyi. abis la segala kenangan aku, sebab from my last entry which was april till date, banyak benda yg berlaku. tapi aku ade je la amik gambau2, cuma kalau aku biarkan je, sure dah lupa dah ape yang berlaku kan.

tak tau la, aku ni mmg malas betul nak update blog, amik gambau cam iye2 je. tapi malas nak uplod. aku masih berdoa agar aku rajin untuk uplaod gambar and add fresh entries everyday. untuk kenangan anak2 dan suami di masa akan dtg.

sekarang ni kat opis, sytem down, so tgh2 blog hopping (tengok resepi actually), terasa nak update sendiri. ini la entry nye hihihii

aku ternampak satu resepi, roti lapis daging. mantap betul nampak (tgh posa ni, tp aku kuat semangat hihihi). terus dan2 tu aku salin resepi tu kat buku nota aku. moga Allah bagi aku kekuatan nak buat kat rumah. sbb aku ni kat opis berkobar2 sampai rumah, seluruh anggota cam pakat je, malas, rasa nak lepak je. :D aku kune cuba ni utk anak2, untuk persiapan bulan posa gak actually. ade lagi a few resepi aku salin dari blog tu.

meh tinjau2 blog ni, seronok betul aku tgk org yg rajin masak2 ni. datang semangat aku, dan2 tu, tp hangat2 taik ayam la. ni link aku tengaok resepi roti lapis daging. kredit pada empunya blog DAPUR COMELKU: http://dapurcomelku.blogspot.com/2009/01/roti-lapis-berdaging.html. nyum nyummm

okay, aku nak sambung tgk2 resepi lagi (tu je rajin aku, cuba malas giler lagi), sementara system masih down ni. hahahaha. esok aku ade lunch date ngan member, ingat nak buat bluberry muffin mlm. aaiiihhhhh, ya Allah muga ngan izin Mu, aku rajin la. amin...

wassalam

2 comments:

  1. salam singgahh..

    hermm memang susah nak kembalikan momentum berblog bila dah stop lamer tuh kannn..kena up lebih sikit spirit berbelogg...:P

    selamat menyambut Ramadhan Al mubarak yer...:)

    ReplyDelete