Wednesday, April 20, 2011

Live from Gurgaon, India


Assalamualaikum,

aku skrg ni berada kat India office, ni dah hari ketiga. Arrived on last Sunday. Office ni terletak kat cybercity, Gurgaon. cam kitanya cyberjaya la.

memula sampai agak terkejut badak sikit juga, tapi last cam ok la kot. Hotel so far ok, cuma persekitaran kat area hotel tmpt aku duduk tu agak kureng sikit. :)

banyak gambar yg aku amik kat sini, nt la upload. aritu sempat gak jejalan jap kat New Delhi. sibuk betul. satu masalah kat sini, sangat la berabuknye. dan sangat bising, sbb tabiat orang kkat sini kalau memandu, sgt suka tekan hon. mmg kurang aman sikit la. tp aku cam dah lali je setelah bbrp hari kat sini. ceh baru je bbrp hari hahaaha.

oh ya aku kat sini tetiba jadi vegetarian. hahaha. tapi agak senang la jugak nak cari veg food, sbb area sini consider north India, ramai vegetarian.

ok, aku je amik gambar sekitar dari bilik meeting ni. tp tak nampak byk la. tuat atas la tu.

ok, nak sambung keje. patut ade product meeting tapi sbb boss ade meeting lain, lambat sikit start. semalam mmg panas betul discussion, sib baik arini rehat sikit hihihihi. can't wait for friday....India cutiiii yeayyyyyyyy

wassalam

No comments:

Post a Comment