Sunday, May 16, 2010

congratulation to me!!!

wah, cam bagus je title aku tu ek. actually takde la ape sgt tapi besar gak la makna nye bagi aku dlm keje aku.
kat company aku ni (WKESP) ni every second week of the month on friday, kitaorang akan ade general assesmbly (GA). so masa GA tu nnt management akan update business report for each region, clearence, revenue bagai, bla bla bla ....
selain tu kitaorg akan ade juga bende2 lain, introduc new staff ke, game ke dan juga WOF. sebutan die mcm wolf, tapi ni wall of fame la, kira recognition utk pekerja terbaik bulanan la.
so, nama aku naik utk WOF April, Alhamdulillah! rezeki anak betul, sbb aku akan dpt voucher Jusco RM200, sapa nak bagi kan. campur utk Feb aritu, aku one of the nominee, Alhamdulillah.
so aku kene kuat kan lagi usaha aku, kene keje sungguh lagi. stress jugak. bkn nak kata ape, tiap2 thn so far nama aku naik, malu jugak aku, ye la, keje aku biasa2 je, tp diorg recognised, tapi aku mmg try commit sebaik mungkin dlm keje aku. ye la, maybe rezeki anak2 gak kan
mmg kepala otak aku, dpt je voucher tu aku dah niat nak belikan sthg utk DH n anak2. sbb diorg byk gak berkorban n support aku selama ni. kkdang aku masuk opis on weekends, balik keje lambat, diorg paham.
Thanks sgt!
p.s: bersiaran kat rumah ni sementara tunggu diorg balik dr karate. kepala aku d mlm tadi skat yg amat, salah mkn gaknye. ni yg duk ngadap intenet, dah sensorang kan. tapi sat tadi aku cuba log in nak buat keje opis, aku bawak balik tau keje, tp ade problem lak, esok kene tanya Charles.
kepala weng, ayat pun aku rasa terabur je

No comments:

Post a Comment